W konkursie może wziąć każda osoba która ukończyła 18 lat, mieszka na terenie Polski i dokonała zakupu zestawu konkursowego w jednym ze sklepów Biedronka.
Aby wziąć udział w konkursie, w momencie przesyłania zgłoszenia należy mieć ukończone 18 lat.
1 osoba z 1 gospodarstwa domowego = 1 paragon = 1 zgłoszenie
Tak, jeśli każda z nich zakupiła oddzielny zestaw konkursowy.
Należy kupić zestaw konkursowy w jednym ze sklepów Biedronka, przeprowadzić test twardości wody, odpowiedzieć na pytanie konkursowe i zarejestrować się na stronie konkursowej. 14 stycznia nagrodzimy najbardziej kreatywne odpowiedzi.
Uczestnik musi stworzyć hasło konkursowe zachęcające do filtrowania wody kranowej (do 100 znaków).
Test twardości wody jest niezbędny by wziąć udział w konkursie i przekonać się o skuteczności filtrów Dafi.
Konkurs rozpoczyna się 2 listopada 2021 r. Rejestracje w konkursie odbywają się do 31 grudnia 2021 r. Zwycięzcy zostaną wyłonieni 14 stycznia 2022 r.
Po ogłoszeniu wyników na stronie konkursowej, zwycięzcy zostaną powiadomieni (drogą sms-ową i  mailową) oraz poproszeni o przesłanie adresów oraz dowodu zakupu w formie oryginalnej bądź skanu. Nagrody zostaną dostarczone do zwycięzców firmą kurierską za potwierdzeniem odbioru i podpisaniem protokołu, nie później niż do dnia 26.02.2022 r.

Nie, wszelkie koszty pokrywa organizator konkursu.

Ze zwycięzcami skontaktujemy się drogą sms-ową oraz mailową. Kiedy potwierdzimy dane, lista osób, które wygrały zostanie opublikowana na stronie konkursowej.
Wszystkie informacje związane z przebiegiem i zasadami konkursu znajdują się na www.filtrujetestuje.pl oraz w oficjalnym regulaminie konkursowym www.filtrujetestuje.pl/regulamin
Niestety do udziału w konkursie niezbędna jest rejestracja z wykorzystaniem unikalnych danych znajdujących się na paragonie oraz w przypadku wygranej oryginał dowodu zakupu.
Prześlij zgłoszenie wraz z paragonem i udokumentowanymi wadami produktów na  serwis@formaster.com
Prawidłowo wypełnione zgłoszenie składa się z imienia i nazwiska uczestnika, jego przybliżonego miejsca zamieszkania – miasto i województwo, adresu e-mail oraz telefonu kontaktowego. Dodatkowo zgłoszenie musi zawierać prawidłowo wypełnione wyniki testu twardości wody, data zakupu dzbanka Dafi i numer paragonu oraz unikalne hasło konkursowe wymyślone przez użytkownika.
Hasło musi być związane z filtrowaniem wody kranowej. Nie może być plagiatem kampanii reklamowej bądź innego utworu (piosenki, książki, artykułu itp.) Odpowiedź konkursowa nie może zawierać słów bądź stwierdzeń powszechnie uważanych za obraźliwe. Nie może ono również zawierać nawiązań politycznych, społecznych czy też odnoszących się do innych marek związanych z piciem wody.

Zwycięskie hasła konkursowe mogą zostać użyte (ale nie muszą) w komunikacji marketingowej marki Dafi.

Nie. Zgłoszenia jakie zostaną wzięte pod uwagę przy wyborze laureatów muszą zostać przesłane poprzez poprawne wypełnienie formularza znajdującego się na stronie konkursowej.
Po wypełnieniu formularza na stronie wyświetli się stosowny komunikat. Dodatkowo na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość potwierdzającą wzięcie udziału w konkursie.
Organizator zbiera i przetwarza dane osobowe uczestników w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia konkursu. Dane osobowe uczestników, poza danymi osobowymi laureatów, zostaną usunięte do czasu rozwiązania konkursu o ile nie zaznaczył zgody na otrzymywanie ofert handlowych przez markę Dafi. Po tym terminie dane osobowe laureatów będą przetwarzane w celu ogłoszenia wyników konkursu, wydania nagród i zrealizowania obowiązków podatkowych. Szczegóły w regulaminie konkursu i polityce ochrony danych osobowych.
Tak. Wszyscy laureaci będą mogli publicznie pochwalić się wygraną w momencie gdy wyniki zostaną ogłoszone na oficjalnej stronie konkursu www.filtrujetestuje.pl Sugerujemy użycia  hashtagu #filtrujetestuje
Po zaakceptowaniu warunków związanych z otrzymaniem nagrody, prawa autorskie (do wykorzystywania i rozpowszechniania hasła) należeć będą do Formaster Group.

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIE? NAPISZ DO NAS

*Marka najczęściej wybierana w kategorii produktów filtrujących, źródło: Formaster S.A. na podstawie badania przeprowadzonego przez Publicis Groupe, Brand Health Tracking, CAWI, All, 25-54, osoby z wykształceniem średnim+, N=1011, sierpień 2020
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Czytaj więcej
Akceptuje